✿ Συνέντευξη με τη συγγραφέα Έλενα Σαλιγκάρα

   Σήμερα είμαι πολύ χαρούμενη διότι έχω την τιμή να φιλοξενώ στη σελίδα μου μια πολύ καλή και αγαπημένη μου συγγραφέα, την κυρία Έλενα Σαλιγκάρα. Όσοι παρακολουθείτε συχνά τη σελίδα μου σίγουρα θα θυμάστε πόσο πολύ μου άρεσε το βιβλίο της με τίτλο "Πέρα από τη γέφυρα" των εκδόσεων Πνοή. Νομίζω ότι είναι πια καιρός να γνωρίσουμε το πρόσωπο που κρύβεται πίσω από αυτό το βιβλίο το οποίο αγάπησα από την πρώτη σελίδα...

Καλημέρα σας κυρία Έλενα Σαλιγκάρα. Ελπίζω να είστε καλά. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ που δεχτήκατε να απαντήσετε στις ερωτήσεις μου και χαίρομαι επίσης πολύ που έχω την ευκαιρία να συνομιλώ μαζί σας. 

Μ: Το πρώτο σας βιβλίο «Πέρα από τη γέφυρα» εκδόθηκε από τις εκδόσεις Πνοή και κυκλοφορεί στα βιβλιοπωλεία εδώ και λίγο καιρό. Πώς αισθάνεστε γι αυτό; Πείτε μας λίγα λόγια για την υπόθεση του βιβλίου σας.
Ε: Είναι υπέροχο να βλέπεις το βιβλίο σου να παίρνει μορφή. Να αποκτά εξώφυλλο, να μπορείς να το ξεφυλλίσεις ή να μυρίσεις το χαρτί. Και το κυριότερο όλων: να έχει επιτέλους τη δυνατότητα να «ταξιδέψει». 
Οι ήρωές μου είναι πρόσωπα καθημερινά, έχουν αδυναμίες, κάνουν λάθη, αγαπούν, πονάνε. Βασανίζονται από διλήμματα που αφορούν τον έρωτα και τη φιλία καθώς και την αντιμετώπιση στη διαφορετικότητα και το πώς επηρεάζει τη θέληση για ζωή.

Μ: Κάνοντας μια έρευνα στο διαδίκτυο διαπίστωσα ότι γράφετε και κάποια άρθρα σε διάφορες σελίδες σχετικές με τη λογοτεχνία. Πώς ξεκίνησε αυτή η δραστηριότητα και με ποια αφορμή;
Ε: Όλα ξεκίνησαν όταν θέλησα να μοιραστώ τα κείμενά μου και με άλλους ανθρώπους. Δεν μου έφτανε να γράφω μόνο για μένα, ήθελα οι ιστορίες μου ταξιδέψουν όσο πιο μακριά γίνεται.

Μ: Έχετε άλλα ενδιαφέροντα εκτός από τη συγγραφή; Ποια είναι η καθημερινότητα μιας συγγραφέα; 
Ε: Μου αρέσουν πολύ τα ταξίδια, μόνο που λόγο περιορισμένου χρόνου δεν μπορώ να απολαύσω όσο παλαιότερα. Μια συνηθισμένη μέρα ενός συγγραφέα (το διάστημα που γράφει κάποιο βιβλίο) περιλαμβάνει τις υποχρεώσεις της καθημερινότητας και πολύ γράψιμο. Αυτό σημαίνει ότι όσος ελεύθερος χρόνος υπάρχει θα διατεθεί για να γράψει και τις ώρες που δεν μπορεί να γράψει, αναλογίζεται την υπόθεση και αδημονεί για το πότε επιτέλους θα έρθει η ώρα για να γράψει!

Μ: Πώς ήταν η πρώτη απόπειρα συγγραφής του βιβλίου σας; Δυσκολευτήκατε; Υπήρξε κάτι που αποτέλεσε έμπνευση για εσάς;
Ε: Έμπνευση αποτελούν τα πάντα γύρω μου. Οι εικόνες, οι στιγμές, η μουσική, η φύση και οτιδήποτε άλλο μπορεί να φανταστεί κανείς. Η πρώτη απόπειρα ήταν μια γοητευτική διαδικασία. Όταν γράφεις ένα βιβλίο, το βιώνεις καθημερινά. Από τη γέννησή του έως τη μέρα που θα γράψεις τη λέξη «τέλος» ζεις με τους ήρωες και τις περιπέτειες τους. Αγαπάς, εκνευρίζεσαι, πονάς. Ο χρόνος σου μοιράζεται ανάμεσα στην πραγματικότητα και στον μικρόκοσμο που δημιουργείς. 

Μ: Διαβάζοντας το βιβλίο σας συνειδητοποιεί κανείς ότι εύκολα μπορεί να σε επηρεάσει. Τα γεγονότα φαίνονται αληθινά και οι ήρωες είναι καθημερινά πρόσωπα της κοινωνίας μας. Βασίζεται η ιστορία σε αληθινά γεγονότα;
Ε: Χαίρομαι που προβληματιστήκατε διαβάζοντάς το... Είναι μυθοπλασία. Πρόκειται για μια ιδέα που μου ήρθε σε ανύποπτη στιγμή, η οποία με τον καιρό έγινε ένα ολόκληρο βιβλίο.

Μ: Ποιο είναι το δίδαγμα που θέλετε να περάσετε εσείς ως συγγραφέας μέσα από το βιβλίο σας;
Ε: Δεν νομίζω πως ήθελα να περάσω κάποιο δίδαγμα. Ίσως μόνο τη διαπίστωση ότι ποτέ δεν ξέρουμε τι μας ξημερώνει και πού θα βρεθούμε ανά πάσα στιγμή. Πιστεύω πως περισσότερο το βιβλίο προβληματίζει ενώ παράλληλα σε βάζει στη θέση των ηρώων ή ακόμη σε ωθεί να βρεις μια λύση.

Μ: Τέλος θα ήθελα να μας πείτε αν σκοπεύετε να υποβάλλετε και δεύτερο βιβλίο προς έκδοση κι αν γίνεται να μας πείτε λίγα λόγια γι αυτό.
Ε: Πρόκειται για ένα μυθιστόρημα, με το οποίο ασχολούμαι αυτό το διάστημα. Είναι κι αυτό κοινωνικού περιεχομένου και μάλιστα βασίζεται σε αληθινή ιστορία.  

Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να ευχαριστήσω πάρα μα πάρα πολύ την κυρία Έλενα Σαλιγκάρα η οποία δέχτηκε να απαντήσει στις ερωτήσεις μου και να μοιραστεί αυτή τη συνέντευξη με τους αναγνώστες της. Χάρηκα πάρα πολύ που τη γνώρισα και είχαμε κι έχουμε την ευκαιρία να μιλάμε συχνά και θα χαρώ ακόμη περισσότερο αν κάποια στιγμή τη γνωρίσω κι από κοντά.

Διαβάστε την κριτική του βιβλίου της κυρίας Έλενας Σαλιγκάρα που έγραψα πριν λίγες μέρες στη σελίδα μου εδώ

Είμαι η Μαρία, είμαι έφηβη και λατρεύω αυτό τον κόσμο! Γεννημένη την Άνοιξη, ζω για τα καλοκαίρια και αναπνέω με τους χειμώνες. Δίνω πολύ, αγαπάω πολύ και ονειρεύομαι. Καταφύγιο μου η γραφή και το διάβασμα. Το μότο μου: «Παύεις να υπάρχεις όταν παύεις να ονειρεύεσαι»


Μαρία Μπρέντα

2 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία συνέντευξη..Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε φρέσκα πρόσωπα στον χώρο...

    Marion

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ γλυκό μου κορίτσι! Έχεις απόλυτο δίκιο. Ειδικά μια συγγραφέα σαν την Έλενα Σαλιγκάρα αξίζει να τη γνωρίσεις. Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή

© Free Blogger Template. Designed By El Design