✿ Αγαπημένα προϊόντα Ιουλίου

   Γεια σας! Τι κάνετε; Ελπίζω να είστε καλά! Εγώ είμαι μια χαρά και είμαι εδώ για να σας αναφέρω τα αγαπημένα μου προιόντα για το μήνα που πέρασε. Μαζί με αυτά στο σημερινό άρθρο θα βρείτε και αγαπημενα τραγούδια, βιβλία, ταινίες και σειρές. 

   Μπορεί όλο το καλοκαίρι να διάβαζα λόγω Πανελληνίων εξετάσεων ωστόσο δεν παρέλειψα τα χόμπι μου. Προσπαθώ να γράφω όσο το δυνατόν περισσότερα άρθρα μπορώ για να σας κρατάω συντροφιά τις περισσότερες μέρες της εβδομάδας. Διαβάζοντας καθημερινά τα σχόλιά σας στο blog και στα social media με κάνετε πολύ χαρούμενη και σας ευχαριστώ πολύ γι αυτό. Πλέον το blog άρχισε να αποκτά και κοινό από το εξωτερικό, πράγμα που με κάνει ακόμη πιο ευτυχισμένη. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ λοιπόν! Πάμε να δούμε μαζί τα αγαπημένα του μήνα Ιούλιος...



   Αυτό το μήνα διάβασα ένα βιβλίο από τις εκδόσεις Πνοή με τίτλο "Πέρα από τη γέφυρα" της Έλενας Σαλιγκαρα. Αποτελεί πλέον ένα από τα αγαπημένα μου βιβλία κι ένα από τα βιβλία που αγάπησα από την πρώτη στιγμή. Αυτό που συνειδητοποίησα διαβάζοντάς το είναι ότι δεν χρειάζεται να γράψεις ένα μεγάλο βιβλίο, μια περίπλοκη ιστορία για να εντυπωσιάσεις. Είναι ένα λεπτό βιβλίο και η ιστορία του με συνεπήρε. Για να μην τα πολυλογώ όμως μπορείτε να διαβάσετε την κριτική μου εδώ.



Αγαπημένη σειρά: Riverdale

Αγαπημένη ταινία: The Fault in our stars.
Αγαπημένο τραγούδι: Αύγουστος - Νίκος Παπάζογλου 

   Μπορώ να πω ότι τον μήνα που πέρασε δεν χρησιμοποίησα πολλά προιόντα. Λίγα μονάχα και σίγουρα λιγότερα από τον μήνα Ιούνιο. Αρχικά χρησιμοποίησα πάρα πολύ την κρέμα σώματος με άρωμα La vie est belle από το μαγαζί Οδός Αρωμάτων. Είναι το αγαπημένο μου άρωμα κι έτσι σκέφτηκα ότι θα ήταν μια πολύ καλή ιδέα αν έβρισκα το συγκεκριμένο άρωμα σε κρέμα σώματος και αφρόλουτρο. Τα βρήκα και τα δύο στην Οδό Αρωμάτων και χρησιμοποιώντας τα σε συνδυασμό το αποτέλεσμα ήταν τέλειο! Η διάρκεια τους μεγάλη και το άρωμα απλά υπέροχο! 


   Επόμενο αγαπημένο μου προιόν είναι ένα ξηρό λαδάκι μαλλιών από την Orzene. Το συγκεκριμένο διαθέτει jojoba oil και ενυδατώνει και θρέφει σε βάθος την τρίχα. Έπειτα από 11 χρήσεις κατάλαβα ότι κάνει τα μαλλιά απαλά ενώ ταυτόχρονα τους δίνει μια γυαλάδα που δύσκολα βρίσκεις σε λαδάκια μαλλιών. Τα περισσότερα απλά κάνουν απαλά τα μαλλιά. Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις πριν ή/και μετά το λούσιμο. 


   Εξαιτίας της ξηρότητας που έχω συχνά στους αγκώνες και καμιά φορά και στο πρόσωπο αναζήτησα προιόντα προκειμένου να ενυδατώσω τις συγκεκριμένες περιοχές. Έτσι βρήκα μια κεραλοιφή η οποία με έχει βγάλει ασπροπρόσωπη και πραγματικά τη χρησιμοποιώ σχεδόν παντού αφού οι χρήσεις της είναι άπειρες. Η κεραλοιφή αυτή είναι της εταιρίας Eolia και παρόλο που φαίνεται μικρή η συσκευασία του πιστέψτε με είναι υπέρ αρκετή! Σε επόμενο άρθρο θα φροντίσω να σας αναφέρω όλες τις θεραπευτικές της ιδιότητες. Σας το συστήνω ανεπιφύλακτα. Έχει και υπέροχο άρωμα ροδιού!


  Δύο επόμενα αγαπημένα προιόντα είναι το Glossy Lipgloss της Lavera (απόχρωση Serry Passion 06) και η Wonderlash mascara The One της Oriflame. Το lipgloss είναι απλά τέλειο! Έχει ένα δροσερό κι όμορφο ροζ χρώμα, κατάλληλο για καλοκαίρι! Ενυδατώνει ταυτόχρονα τα χείλη και αν το χρησιμοποιήσεις στη μέση του άνω και κάτω χείλους αφού έχεις βάλει πρώτα κραγιόν, θα τονίσει τα χείλη σου και θα τα κάνει να φαίνονται μεγάλα και σαρκώδη.
Όσον αφορά την mascara μπορώ να πω ότι είμαι πολύ ευχαριστημένη. Για καλή μου τύχη έχω μεγάλες βλεφαρίδες κι έτσι είναι δύσκολο να καταλάβω αν μια mascara κάνει τις
βλεφαρίδες σου να δείχνουν μεγάλες. Η συγκεκριμένη όμως σίγουρα τις δίνει εφέ-βεντάλιας. Το μυστικό είναι να βάζεις το βουρτσάκι κοντά στη ρίζα των βλεφαρίδων και να τις χτενίζεις απαλά προς τα πάνω κλείνοντας ελάχιστα τα μάτια σου. Πρόσεχε μη τα βγάλεις μόνο! 😝

   Αυτό το μήνα μπορεί να έβαψα ελάχιστες φορές τα νύχια μου ωστόσο επέλεξα ένα αγαπημένο μου βερνίκι-μανό-όζα το οποίο έχει ένα υπέροχο κόκκινο χρώμα και είναι της εταιρίας Jackie O' Weekly Polish. Διαρκεί πολύ και βγαίνει εύκολα αφού μπορείς να το ξεφλουδίσεις. Δεν αφήνει ενοχλητικά υπολείμματα στο νύχι και είναι γυαλιστερό. Όσοι αναρωτιέστε τι είναι το μικρό γκρι μολυβάκι της φωτογραφίας θα σας διαφωτίσω. Είναι το high lighter που χρησιμοποιώ της wet n' wild και δεν ξέρω καν αν κυκλοφορεί ακόμη στην αγορά. Ωστόσο, το έχω λιώσει και μου αρέσει πολύ γιατί είναι βολικό και δίνει τέλειες γυαλάδες.

   Όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες ούτε αυτόν τον μήνα λείπουν τα κοσμήματα και τα βιβλία που τόσο αγαπώ. Τα κοσμήματα συνόδεψαν τα συνολάκια μου αρκετές φορές αυτό το μήνα και το βιβλίο "Πέρα από τη γέφυρα" με συντρόφευσε πολύ όμορφα όπως θα είδατε και σε πρόσφατο book review που ανάρτησα. 

Αυτά ήταν τα δικά μου αγαπημένα για το μήνα Ιούλιο. Ποια ήταν τα δικά σας; Ανυπομονώ να διαβάσω τα σχόλιά σας και να μάθω τα νέα σας. Φιλιά πολλά! 

Είμαι η Μαρία, είμαι έφηβη και λατρεύω αυτό τον κόσμο! Γεννημένη την Άνοιξη, ζω για τα καλοκαίρια και αναπνέω με τους χειμώνες. Δίνω πολύ, αγαπάω πολύ και ονειρεύομαι. Καταφύγιο μου η γραφή και το διάβασμα. Το μότο μου: «Παύεις να υπάρχεις όταν παύεις να ονειρεύεσαι»

Μαρία Μπρέντα

   

2 σχόλια:

  1. Tα προιοντα υπέροχα όλα , την ταινία την έχω δει και μου άρεσε ιδιαίτερα .Σου εύχομαι καλό κουράγιο με τις πανελλήνιες...

    Marion

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© Free Blogger Template. Designed By El Design